úterý 16. prosince 2014

Nudné já ✓ ♡

Ahoj,
dneska bych se s vámi chtěla pobavit o 5 SUPER SITUACÍ, které mě dokážou vytočit,a  myslím si ,že víc lidi to tak má. Je jich trochu víc, ale těhle 5 mě dokážou fakt pořádně naštvat a vytočit. Kdo se v tomhle taky vidí?
1 - NEDOKONČENÍ VĚTY
Snad všem se stalo, že ste říkali něco co jste chtěli kamarádce/kamarádovi říct nebo dokonce rodině a ten člověk se v polovině zastaví a přestane dál mluvit. Buďto řekne " hej vite co nebo nic " a nebo mluví a mluví a pak řekne "no nic radši". Úplně to nenávidím i, když je to třeba jen nějaká "možná" blbost, ale přesto to prostě slyšet třeba chci a ten člověk to v polovině přeruší nebo začne větou " víte co " a pak "nebo nic".

2 - IGNORACE
Jak kdy jsem strašně ukecaná, když mám dobrou náladu tak si ráda povídam a řeknu všechno co mám na srdci a pusu nezavřu. Nemám ráda, když s někym mluvím a najednou se otočí a neposlouchá. Cítim se pak divně, když třeba uprostřed rozhovoru se otočí a nedoposlechne si celou větu (" to co chcete sdělit) nebo, když za ním příjdete něco chcete říct a on vás neposlouchá.

3 - PŘEMĚNY NÁLADY
Určitě, každý má rychle měníci se nálady, a někteří třeba ne, ale prostě, když si s někym  fajně mluvím, a bavíme se v nějakou chvíli změní náladu na negativní a hned je protivný a přenáši to rychle na ostatní. Když vy nemáte dobrou náladu ovlivňujete toho druhého co ji má a potom je na vás naštvaný kvůli toho, že prostě dneska nemáte den a nejste na něj hodní jako , když máte dobrou. Nebo je to naopak někomu to třeba vadí, že vy máte dobrou náladu a ten druhý ne tak je na vás hned protivný.

4 - PŘESVĚDČOVÁNI O PRAVDĚ
Každý zná pocit, že má na 10000% pravdu, ale tomu druhému to prostě nijak vysvětlit nejde i, když se snažíte sebevíc.Ale ten druhý vás pořád bude tlačit k tomu, že to nemá cenu a, že je to zbytečné natvrdlost.

5 - SLIBY ! -
Spousta lidí zažilo to, že se na někoho mohla obrátit a pak je ten dotyčný člověk zklamal. Proč slibovat něco co potom nedodržíme, a když už tak radši neslibovat nic, když potom z toho je NIC. Jen ten člověk je potom zklamaný a zdrcený z nespolehlivosti.


doufám, že se vám článek líbil!                      XOXO SAR!


5 komentářů:

  1. Moc pěkně napsaný a zformulovaný článek! :))

    Připojila jsem se k sledování tvého Google+, budu ráda, když se staneš na mém blogu pravidelnou čtenářkou ;-)

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, ale musím se trochu zasmát. :D Název tvého článku se jmenuje skoro stejně jako můj blog a článek je stejného typu jako ten můj poslední. Asi je to nějaká mega náhoda, ale wow...

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěděla jsem jak to pojmout, jestli bych ten článek nazvala 5 věcí co nesnáším, nebo nudné ja - kde bych mohla udělat víc věcí co mám a nemám ráda a je toho víc však asi víš.A jinak jo teď jsem se dívala a podobné to je no taky jsem se zasmála máš to dobře napsané a myslím si že to tak má i víc lidí.:-).

      Vymazat
  3. super napísaný článok a pekná stránka :)
    práve začínam so stránkou tak budem vďačná za nejakú radu od teba :)

    http://anotherteensoul.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat