sobota 6. prosince 2014

JUSTIN BIEBER - new hair

Justinové nové vlasy? Na facebooku putuje hodně fotek jeho nových vlasů, a miliony názorů. Většina je negativních a to např: "nelíbi se mi" "fuj" "nemam ho rad/a" . Teďka nechci řešit, že ho nemáte rádi, každý může mít rád koho chce a jak na něj působí. Jen nechápu lidi teda zejména "beliberky", že najednou změnili názor na Justina kvůli vlasům? Trochu mně to zaskočilo, protože by se dokázaly i kvůli Justina zabít,porvat (neříkam všechny). Na facebooku čtu hodně komentářu typu " beliberky se zbláznily kvůli jeho vlasům "  a hodně beliberek taky ho přestalo mít rádo. Četla jsem někde na internetu, že to má kvůli focení, že potom půjde zpátky na hnědo. Každý chce skusit změnu.
 Myslím si, že opravdová "beliberka" ho nepřestane mít ráda kvůli změně, která ješte k tomu je jen na chvíli.
                                                                                         XOXO SAR

2 komentáře:

  1. Já ho nemám ráda, takže je mi nějak jedno, jak vypadá. Tyhle vlasy mu podle mě moc nesluší.
    Ale nechápu ty holky. Tak ho nepřestanu mít ráda jenom kvůli změně vzhledu, ne?
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že, každý má svého favorita a někdo ho rád nemusí nebo nesnáší, ale přestat někoho mít rád kvůli změne "vzhledu?" příjde mi dost ubohý :-) Určitě kouknu na tvůj blog. Sar

      Vymazat